marți, 24 iulie 2012

Ionuţ Popa, sancţionat de conducerea CSMS Iaşi


* Antrenorul formaţiei din Dealul Copoului (FOTO) a fost sancţionat cu avertisment scris pentru faptul că a părăsit echipa înaintea meciului de duminică cu Oţelul Galaţi, din prima etapă a Ligii I
Decizia a fost luată în această după-amiază de către Comitetul Director al CSMS Iaşi, în conformitate cu regulamentul clubului. La finalul şedinţei din Copou, prof. Leonida Antohi, preşedintele Comitetului Director a spus: "Comitetul Director al clubului a analizat astăzi mai multe aspecte. În ceea ce-l priveşte pe antrenorul Ionuţ Popa, acesta a primit un avertisment scris, pentru faptul că a plecat sâmbătă de la echipă. Dacă abaterea se va repeta, urmează sancţiuni mai drastice. Nu s-a pus în discuţie demiterea antrenorului Ionuţ Popa. S-a decis să se continue eforturile de legitimare a jucătorilor Gado şi Milea. Totodată, se vor căuta soluţii de întărire a lotului. Keita va juca la CSMS şi va încerca să recupereze deficitul de pregătire în perioada următoare".
În continuare, preşedintele executiv al clubului ieşean de fotbal, Florin Prunea, a declarat: "A fost o dezamăgire pentru mine acest gest al lui Ionuţ Popa de a pleca de la echipă. În mod normal, ar fi trebuit să mă sune duminică şi să mă anunţe că se întoarce. Eu sunt preşedintele executiv al clubului şi este normal să ştiu aceste lucruri. Sunt alături de antrenor şi de jucători, am încredere în acest proiect şi astept ca discuţiile cu antrenorul Ionuţ Popa să le purtăm faţă în faţă, nu prin intermediul presei”.
În replică, antrenorul “pedepsit” Ionuţ Popa a menţionat: "Eu nu comentez deciziile conducerii. Le-am explicat exact care a fost situaţia. Eu am mai făcut chestii din astea, cu plecatul. Când nu am jucători, mă supăr şi o mai iau la vale. Dacă nu-i aduci jucători nebunului, mai face prostii! Aşa sunt eu, un nebun. Cert este că eram şi supărat, m-am gândit să fac şi un şoc la echipă. Cu excepţia rezultatului, mi-a ieşit...".
În etapa a doua a Ligii I, duminică, 29 iulie, de la ora 21.30, în direct pe DIGI SPORT 1, CSMS Iaşi va juca în deplasare cu galonata Dinamo Bucureşti, meciul urmând a fi găzduit de “National Arena” din Capitală. Biletele la acest meci vor costa între 10 lei şi 100 de lei.
Ultima noutate la echipa ieşeană este jucătorul senegalez Souleymane Keita, care a semnat cu gruparea din Dealul Copoului pentru o perioada de un an, din postura de jucător liber de contract. El poate juca pe posturile de mijlocaş sau atacant. Souleymane Keita are 25 ani şi a evoluat până acum la AS Marsa (în Tunisia, în perioada 2007-2008), FC Botoşani (2008-2009) şi Gloria Bistriţa (2009-2012). Din păcate, la meciul cu Dinamo va lipsi mijlocaşul ieşean Claudiu Tudor, care este accidentat.
DAN TEODORESCU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu