sâmbătă, 11 august 2012

Extratereştrii se impun pe National Arena din Bucureşti !


* FC Barcelona a învins sâmbătă seară pe Dinamo Bucureşti, cu scorul de 2-0 (1-0), într-un meci amical
Echipa FC Barcelona a învins, sâmbătă, cu scorul de 2-0 (1-0), formaţia Dinamo Bucureşti, într-un meci amical disputat pe Arena Naţională din Capitală, în care golurile au fost marcate de argentinianul Lionel Messi (FOTO) – min. 4 şi olandezul Ibrahim Affelay – min. 90.
Au evoluat echipele:
- Dinamo Bucureşti: Bălgrădean - Nica (Galchev '86), D. Grigore (Scutaru '85), Koulibaly (Luchin '61), Pulhac (Muşat '64) - C. Matei (L. Rus '67), Curtean (Axente '57), C. Munteanu, Boubacar, Alexe (Issa Ba '46) - Ţucudean (Dănciulescu '77). Antrenor: Dario Bonetti.
- FC Barcelona: Valdes - Dani Alves (Montoya '46), Pique (Mascherano '46), Bartra (Fontas '63), Jordi Alba (Adriano '46) - Xavi (Ilie '63), Busquets (Sergi Roberto '46, Villa '73), Fabregas (Iniesta '46) - Pedro (Tello '63), Messi (Rafinha '77), A. Sanchez (Affelay '46). Antrenor: Tito Vilanova.
Cartonaş galben: Issa Ba '74.
Arbitri: Cristian Balaj (central) - Zoltan Szekely, Iulian Radu (asistenţi) - Cristina Bujor (rezervă).
La partida de pe Arena Naţională au asistat aproximativ 35.000 de spectatori.
La meci a fost prezent şi actorul american Andy Garcia, aflat la Bucureşti pentru filmările la pelicula "What About Love". De asemenea, în tribune s-au aflat, printre alţii, preşedintele interimar Crin Antonescu, fostul preşedinte Emil Constantinescu, primarul Sectorului 2 al Capitalei, Neculai Onţanu, şi foştii jucători de tenis Ion Ţiriac şi Ilie Năstase.
Atacantul David Villa a revenit pe teren după aproximativ opt luni de absenţă, după ce şi-a fracturat tibia stângă.
Cel mai bun om al lui Dinamo în amicalul cu FC Barcelona, George Ţucudean, nu s-a arătat deloc impresionat de faima catalanilor, fapt pentru care nici nu s-a chinuit să facă rost de un tricou al adversarilor, după cum a mărturisit la interviurile de la finalul meciului. "Sunt ca orice jucători. Am făcut un meci bun, păcat că am luat al doilea gol pe final. Cred că lumea a apreciat evoluţia noastră şi s-a bucurat de meci. Va fi o amintire frumoasă, mă bucur că am făcut un meci bun şi asta este important. Rivalii au zis că luăm multe goluri? Probabil s-au uitat ei în oglindă, noi am luat doar două. Ne aşteptam să fie un meci greu, mai ales că marcaseră multe goluri în pregătiri. Sperăm să aducem în meciuri oficiale şi alte echipe mari, nu neapărat Barcelona, dar trebuie să luăm întâi titlul. Nu am făcut niciun schimb de tricou. Am ieşit de pe teren şi nu am mai avut când. Pot să îmi iau unul de la magazin oricând", a spus după meciul din Capitală George Ţucudean, cel care a înscris formaţiei CSMS Iaşi patru goluri, nu cu mult timp în urmă, în runda a doua din prima ligă.
DAN TEODORESCU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu