marți, 28 august 2012

Ionuţ Popa pleacă din Dealul Copoului. Pentru a treia oară !


După înfrângerea de pe teren propriu cu Pandurii Tg. Jiu, antrenorul formaţiei CSMS Iaşi îşi va rezilia contractul pe cale amiabilă cu echipa de fotbal din Copou. Şefii CSMS-ului, care doreau de mai mult timp să scape de Ionuţ Popa, au profitat imediat de anunţul făcut de acesta după jocul cu Pandurii, atunci când tehnicianul a spus că e dispus să se dea la o parte dacă nu este agreat. Drept urmare, după ce a luat avizul de la primarul Iaşului, Gheorghe Nichita, preşedintele executiv Florin Prunea l-a chemat ieri pe Ionuţ Popa (FOTO) la discuţii, prezentându-i mai multe variante de reziliere. După mai multe runde de negocieri purtate ieri pe marginea întreruperii colaborării, părţile nu au ajuns încă la un acord final, dar este totuşi posibil ca astăzi acest “divorţ” să fie parafat !  "Sunt un om cu experienţă în fotbal şi simt atunci când nu sunt agreat într-un anumit loc. Nu am nimic cu Prunea sau cu Stărică (NR-preşedintele Florin Prunea şi vicepreşedintele Cristi Stărică), dar pur şi simplu simt că nu sunt ajutat. Le-am cerut să reziliem înţelegerea pe cale amiabilă, dacă asta va duce la bunul mers al echipei. Sincer, nici eu parcă nu mai am nicio tragere de inima când văd că nu sunt ajutat. Repet, mă simt neagreat şi neajutorat la CSMS Iaşi, de aceea e mai bine să mă dau deoparte, pentru a nu avea echipa de suferit din cauza mea. Nu-mi convine să joc bine şi să pierd puncte în fiecare etapă din alte cauze decât cele fotbalistice. Sunt cel mai neagreat om de la acest club", spunea ieri antrenorul Ionuţ Popa.
În replică, preşedintele Florin Prunea a menţionat: "Dacă Ionuţ Popa a spus că vrea să plece, va pleca. De fiecare data am încercat să-l înduplec să nu plece, dar după tot ce a spus acum, nu mai am ce să fac. E un act unilateral. Am discutat cu dânsul şi am ajuns la un acord, urmează să reziliem contractul pe cale amiabilă, iar noi vom căuta un alt antrenor".
În final, ieri seară, Ionuţ Popa a menţionat: "Am întocmit nişte acte pe care le voi analiza, iar marţi voi semna rezilierea contractului dacă totul va fi în regulă. După ce semnez, plec acasă, la Arad, nu mai stau pe bancă la meciul cu Gloria Bistriţa, de vineri".
Putem spune că astăzi, 28 august 2012, ar putea fi al treilea divorţ de-a lungul timpului dintre Ionuţ Popa şi fotbalul ieşean ! În pas cu moda actuală, o telenovelă gen Prigoană – Bahmuţeanu urcă acum şi în fotbalul din Dealul Copoului !
DAN TEODORESCU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu