luni, 6 august 2012

La JO Londra 2012, ieşeanca Angela Moroşanu a ratat calificarea în semifinale la 400 m garduri


* Atleta Angela Moroşanu (26 ani), cu dublă legitimare CS Politehnica Iaşi-Dinamo Bucureşti a ratat calificarea în semifinalele probei de 400 m garduri, duminică, la Jocurile Olimpice de vară de la Londra, după ce s-a clasat pe locul 5 în seria a patra, cu timpul de 56 sec 64/100
Angela Moroşanu (FOTO) a fost aproape de a prinde semifinalele, în condiţiile în care primele patru din serii au mers mai departe, alături de cei mai buni 4 timpi (24 de calificate). Ultima atletă care a prins semifinalele a fost americanca Lauren Boden (56 sec 27/100). După cursa din capitala Angliei, Angela Moroşanu şi-a explicat eşecul calificării în semifinalele probei de 400 m garduri, de la Jocurile Olimpice de la Londra, prin numeroasele probleme medicale care i-au afectat pregătirea atât anul trecut, cât şi în acest an. ''A fost rău pentru mine. Ritmul meu nu a fost deloc bun, nu ştiu ce s-a întâmplat, dar toată cursa mea a fost dată peste cap. Nu am reuşit să controlez aproape niciun gard. Cu cel mai bun timp al meu din acest sezon eram în semifinale, dar nu e de ajuns să fug doar o cursă în 54 de secunde şi gata să mă aştept la nu ştiu ce rezultat extraordinar la Olimpiadă'', a spus Angela Moroşanu, care a mai adăugat: ''Eu am avut un an destul de greu, cu multe probleme medicale şi cred că de asta am avut rezultate destul de slabe. Fără continuitate în pregătire, pierzi foarte mult. Acum nu mai pot schimba nimic. Antrenamentele au mers bine, nu atât de bine cum sunt eu obişnuită, dar atât cât să-mi permită să mă gândesc la o semifinală. Din păcate nu s-a realizat, sunt dezamăgită că nu am fugit bine şi să fii prima sub linie în seria mea e aiurea. La începutul pregătirii, mă gândeam la finală, dar, cu atâtea probleme pe parcursul anului, nu se putea. Aici mi-am dorit să fug la fel de bine cum am făcut-o anul ăsta măcar''.
Ieşeanca a adăugat că în acest an nu va mai concura deloc şi va intra în vacanţă după olimpiadă: ''Anul ăsta am terminat, nu mai vreau să fac niciun concurs, nimic. Decât să vin să mă chinui să alerg un 56 secunde, prefer să stau acasă. Şi anul trecut nu am concurat deloc din cauza unei probleme la tendonul stâng, la piciorul de atac peste gard. La începutul pregătirii de anul ăsta a revenit durerea şi a trebuit să fac pauză. A trecut durerea de la tendon, după aia m-a luat spatele, nu am putut să fac forţă, care alături de sărituri sunt cele mai importante din antrenament. Iar asta se vede''.
În acest an, Angela reuşise cel mai bun timp un 54 sec 81/100, cu care s-ar fi calificat fără probleme în semifinalele probei de 400 m garduri, dar în seria a 4-a a oprit acele cronometrului la doar 56 sec 64/100. Recordul personal al Angelei Moroşanu este 53 sec 95/100.
Ceilalţi sportivi ieşeni participanţi la JO Londra au obţinut următoarele rezultate: Alin Moldoveanu (medalia de aur la puşcă), Vlăduţ Simionescu (eliminat în turul al doilea la judo), Irina Dorneanu (locul 4 la canotaj în barca 8+1). Chiar dacă acum concurează pentru cluburile Dinamo Bucureşti şi Steaua Bucureştii, să menţionăm că sabrerii ieşeni Florin Zalomir, Tiberiu Dolniceanu şi Alexandru Siriţeanu au cucerit medalia de argint pe echipe cu reprezentativa ţării noastre.
La Jocurile Paralimpice care vor urma tot la Londra, va fi prezent la start şi ieşeanul Florin Cojoc, în proba de săritură în lungime. 
DAN TEODORESCU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu