luni, 1 octombrie 2012

Popicarii ieşeni au ajuns cu bine la Apatin


* În această seară, cei opt componenţi ai echipei CFR Olimpia ACB Iaşi au ajuns la Apatin, în Serbia, pentru participarea la Cupa Europei la popice, din perioada 2-6 octombrie 2012
Arena de popice din Apatin


Popicarii ieşeni vizitează arena de popice din Apatin
Popicarii ieşeni au plecat de duminică spre Serbia şi după o noapte de cazare la Hunedoara, sportivii ceferişti au ajuns în aceasta seară la Apatin, la ora 19.00. După ce s-au cazat la Pavilionul B din cadrul complexului Banja Junakovic, acolo unde există şi o superbă arenă de popice, cu 8 piste, gazda Cupei Europei, membrii echipajului ieşean au vizitat sala de joc, unde au făcut şi câteva fotografii.
Am ajuns cu bine în Serbia, după un drum totuşi extrem de greu, de 8 ore, de la Hunedoara spre Apatin. Ne-am cazat bine, locuim în camere duble, am vizitat apoi şi arena de joc, pe care eu o cunosc de mai mult timp în urmă, când am condus lotul naţional de juniori al României într-un meci cu naţionala Serbiei. Mâine mergem să ne acredităm, apoi vom participa la festivitatea oficială de deschidere a competiţiei. Miercuri şi joi vom avea turneul preliminar şi ne dorim o clasare în primele cinci locuri, din 15 echipe participante din Europa, pentru a putea prinde şi anul acesta Liga Campionilor. Ne-am bucura şi mai mult dacă am putea ajunge şi la turneul final de patru, deci să ne luptăm pentru medalii ! Noi sperăm şi la acest lucru !”, ne-a declarat în această seară, direct din Apatin, antrenorul-jucător al echipei CFR Olimpia ACB Iaşi, Remus Antimirescu.
La Apatin, lotul de opt jucători al echipei ceferiste ieşene este alcătuit din titularii Ioan Hordilă, Gyula Vereş, Ion Cercel, Paul Rohotin, Florin Opincă şi Mihai Gabriel Benghiac, plus rezervele Remus Antimirescu şi Iulian Gabriel Cucu. De menţionat că, arena din Apatin îi avantajează pe cei care lansează bila cu viteză mai mare, deci în forţă !
Grupul susţinătorilor echipei CFR Olimpia ACB Iaşi, alcătuit de 30 fani ai sportului popicelor, va pleca în noaptea de luni spre marţi spre Apatin, cu gândul de a viziona în Serbia un nou succes al popicarilor ceferişti şi de a le face galerie talentaţilor sportivi ieşeni! Haide Iaşul ! Hai România !
DAN TEODORESCU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu