joi, 15 noiembrie 2012

CSMS Iaşi va avea trei absenţe în marele derby moldav contra formaţiei Ceahlăul Piatra Neamţ



Sâmbătă, 17 noiembrie, de la ora 19.00, stadionul Emil Alexandrescu din Copou va găzdui partida dintre CSMS Iaşi şi Ceahlăul Piatra Neamţ, în etapa a XVI-a din Liga I de fotbal.
Ieşenii vor avea trei absenţe de marcă în meciul de sâmbătă, deoarece Petrovic şi Vladu sunt suspendaţi, iar Avrămia este accidentat după ce a evoluat în partida de tineret Cipru – România.
În conferinţa de presă de astăzi, de la stadionul din Copou, antrenorul formaţiei CSMS Iaşi, Liviu Ciobotariu, a menţionat: "Sâmbătă avem un joc destul de greu, foarte important. Întâlnim o formaţie omogenă, cu jucători care evoluează de mult timp împreună, care a înscris 7 goluri în ultimele două jocuri. Din păcate, noi nu putem conta pe Vladu şi Petrovic, care sunt suspendaţi şi l-am pierdut şi pe Avrămia, care s-a accidentat la jocul naţionalei de tineret în Cipru. Chiar şi aşa, vrem să ţinem contactul cu plutonul, o victorie fiind cea care ne-ar ajuta în acest sens. Pentru asta, trebuie să jucăm cel puţin la fel de bine ca în ultimele două jocuri. Ideal este să înscriem primii".
Înaintea rundei cu nr. 16, CSMS Iaşi se află pe locul 16, cu 11 puncte la activ, iar Ceahlăul este pe locul 12, cu 18 puncte cucerite până acum. Partida de la Iaşi va putea fi vizionată în direct pe Digi Sport 1.

* Dorinel Munteanu, noul antrenor al echipei Dinamo Bucureşti

După despărţirea de italianul Dario Bonetti, dinamoviştii l-au prezentat astăzi pe Dorinel Munteanu drept antrenor principal al “câinilor roşii”. Noul antrenor al echipei de fotbal Dinamo Bucureşti a menţionat în conferinţa de presă organizată cu ocazia acestei instalări următoarele: "Ziua de azi e una importantă pentru mine. Mă întorc la echipa care mi-a deschis drumul către fotbalul din Vest şi la echipa naţională. Sunt foarte bucuros că am luat această decizie. Este o provocare pentru mine şi sunt convins că vom aduce Dinamo unde a fost cu puţin timp în urmă. De fapt, nu am venit să vând iluzii. Am venit să muncesc cu toată priceperea mea pentru Dinamo. Îmi place să obţin maximum cu jucătorii din lotul pe care îl am. Deocamdată nu voi discuta de transferuri. Eu consider că Dinamo are un lot valoros. Vreau să redau încrederea băieţilor, ăsta este un punct vulnerabil în acest moment. Ăsta este primul pas, pe care trebuie să-l fac începînd de azi. Voi colabora cu Cornel Dinu".
Ionuţ Negoiţă, unul dintre acţionarii lui Dinamo, a anunţat ce obiectiv are Dorinel Munteanu: "Îi urăm bun-venit lui Dorinel Munteanu. El are un CV bogat, atât ca jucător cât şi ca antrenor. Pentru el, Dinamo a fost prima dragoste. A semnat un contract pe doi ani şi jumătate. E un antrenor care a cîştigat campionatul, a dus o echipă în cupele europene. Şi-a asumat prin contract că Dinamo va termina acest sezon pe unul dintre primele 3 locuri. Nu a pus condiţii în privinţa transferurilor. Asta nu înseamnă că nu vom face, dar e important că are încredere în actualul lot". Tot sâmbătă, tot în etapa a XVI-a din Liga I de fotbal şi tot pe Digi Sport 1, dar de la ora 21.30, este programată partida Viitorul Constanţa – Dinamo Bucureşti, cu Dorinel Munteanu pe banca tehnică a “câinilor roşii”.
Grupaj realizat de DAN TEODORESCU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu