duminică, 2 decembrie 2012

Bilanţ strălucitor pentru popicarii ceferişti ieşeni la „Naţionalele” de la Ploieşti


Bogdan Tudorie (tricou galben cu tricolor)-dublu campion naţional

* La Campionatele Naţionale de popice pentru juniori, de la Ploieşti, sub conducerea antrenorului Remus Antimirescu, sportivii ieşeni au cucerit şase medalii, dintre care trei de aur, una de argint şi alte două de bronz

În zilele de 1 şi 2 decembrie 2012, arena CONPET din Ploieşti a găzduit Campionatele Naţionale de popice pentru juniori în probele individual clasic, tandem şi sprint, toate probele fiind câştigate de popicarii de la CFR Olimpia ACB Iaşi.
Duminică, în ultima probă din concurs, cea de sprint, într-o întrecere cu 24 de lansatori de la opt cluburi din ţară, în semifinale am consemnat rezultatele: Alin Roman (CFR Olimpia ACB Iaşi) – Bogdan Tudorie (CFR Olimpia ACB Iaşi) 2-0 la manşe şi Fekete Hunor (Electromureş Tg. Mureş) – Bogdan Balogh (CFR Cluj-CSM Câmpia Turzii) 1-1 la manşe (17 p.d. -15 p.d. la sudden victory).
În marea finală: Alin Roman (CFR Olimpia ACB Iaşi) - Fekete Hunor (Electromureş Tg. Mureş) 1-1 la manşe (22 p.d. - 17 p.d. la sudden victory).
Ceilalţi sportivi ieşeni, Andrei Vieru, Alexandru Şulic şi Ionuţ Condrea au părăsit proba de sprint în tururile anterioare.
La finalul “sprintului”, campionul naţional Alin Roman (CFR Olimpia ACB Iaşi, fost până în campionatul anterior la ICMRS Galaţi, acolo unde a fost ţinut însă mai mult în afara lotului la un moment dat) a menţionat: “A fost un concurs greu şi sunt foarte fericit că am câştigat în numele echipei ieşene. “Huny”, adversarul meu din finală, a condus cu 1-0 la manşe, am egalat la 1-1 şi apoi am câştigat la baraj ! Am tras de mine la fiecare bilă, mi-am dorit victoria şi am cucerit medalia de aur a probei de sprint într-o întrecere în care a contat fiecare bilă lansată. Am învins !”. 
În cele trei probe de concurs disputate sâmbătă şi duminică, toţi cei cinci sportivi de la CFR Olimpia participanţi la “Naţionalele” de la Ploieşti au urcat pe podium, echipa ceferistă cucerind în final un număr de 6 medalii, dintre care trei de aur (din trei posibile), una de argint şi două de bronz.
La finalul turneului popicarilor juniori (Under 23), putem consemna următoarele podiumuri de premiere:
- Individual clasic:
1. Bogdan Tudorie (CFR Olimpia ACB Iaşi) – 583 p.d.;
2. Alexandru Bălan (ICMRS Galaţi) – 574 p.d.;
3. Radu Balaban (Inter Petrila) – 568 p.d.;
- Tandem:
1. Bogdan Tudorie / Fekete Hunor (CFR Olimpia ACB Iaşi / Electro Tg. Mureş);
2. Ionuţ Condrea / Alin Roman (CFR Olimpia ACB Iaşi);
3. Alexandru Şulic / Andrei Vieru (CFR Olimpia ACB Iaşi) şi
Vasile Maxim / Marius Lucuţ (UNIO Satu Mare);
- Sprint:
1. Alin Roman (CFR Olimpia ACB Iaşi);
2. Fekete Hunor (Electromureş Tg. Mureş);
3. Bogdan Tudorie (CFR Olimpia ACB Iaşi) şi Bogdan Balogh (CFR Cluj-CSM Câmpia Turzii).
La finalul competiţiei, antrenorul formaţiei ceferiste ieşene, Remus Antimirescu, a declarat: “A fost un concurs foarte bun pentru popicarii noştri, care au cucerit toate probele. Felicit pe toţi băieţii şi mă aştept acum şi ca seniorii noştri să repete performanţa juniorilor, la turneul final de la Târgu Mureş, din luna decembrie”.
În perioada 13-16 decembrie 2012, la Târgu Mureş sunt programate Campionatele Naţionale de popice pentru seniori şi senioare, la individual clasic, tandem şi sprint, acolo unde vor participa şi cei mai în formă lansatori de la CFR Olimpia ACB Iaşi.
DAN TEODORESCU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu