duminică, 23 decembrie 2012

“Cadou” de Crăciun pentru campioana mondială Elisabeta Badea !


* În cadrul campaniei „Nouă de pasă de sportivii României”, campioana mondială de popice Elisabeta Badea, care a concurat ani de-a rândul pentru naţionala României şi echipa Rapid Bucureşti, a primit ieri un pachet din partea MTS care conţinea două tuburi de pastă de dinţi, trei săpunuri, un cozonac, o banană, o mandarină şi două mere pădureţe !
"Cadoul" primit de campioana mondială Elisabeta Badea de la MTS

La 57 ani, Elisabeta Badea a concurat în 2012 pentru Rapid Bucureşti, la turneul final al Campionatelor Naţionale de popice pentru senioare, de la Iaşi, unde a avut o evoluţie foarte bună. De-a lungul timpului, sportiva Elisabeta Badea a evoluat cu multă ambiţie pe pistele de popice, cu multe reuşite pe plan intern şi internaţional. Iar în 1980, cu naţionala de senioare a României, Elisabeta Badea a devenit campioană mondială de popice, având-o drept colegă de echipă şi pe Elena Pană, actuala preşedintă a Federaţiei Române de Popice-Bowling. Viaţa de sportiv de performanţă nu-ţi dă însă şi posibilitatea unei pregătiri profesionale temeinice în afara popicelor şi drept urmare, în ultimul timp, Elisabeta Badea a muncit cu ziua pentru a se întreţine. A fost plecată la un moment dat şi în Italia, la muncă şi la jucat popice la echipele din peninsulă. Nu are în prezent o situaţie prea roză şi chiar nu are nici un venit. Dar nu se plânge şi merge înainte, dorind să înlăture toate obstacolele vieţii cotidiene. A făcut de mai multe ori diverse cereri la forurile din România pentru a putea primi şi ea “Indemnizaţia de Merit”, care se acordă sportivilor care au devenit în carieră campioni mondiali. Această “Indemnizaţie de Merit”, care ar putea ajunge şi la 2.000 lei RON pe lună, se acordă pentru cei care au practicat sporturile neolimpice, precum popicele, aşa cum pentru sporturile olimpice se acordă “Renta Viageră”. “În lumea popicelor sunt multe cazuri de foşti sportivi de performanţă care nu au primit până acum Indemnizaţia de Merit din partea MTS. În afară de Elisabeta Badea, mai avem pe Mirela Constantinescu, Constantin Rădulescu, Iuliu Bice, Şandor Sereş şi chiar şi eu sunt un caz la acest capitol. Ni s-a spus că această indemnizaţie se acordă celor peste 60 ani, dar sunt unii care au împlinit de mai mult timp 60 ani şi tot nu au primit nimic. Ştiu de situaţia fostei mele colege Elisabeta Badea şi o să încercăm să o ajutăm şi noi, cei din cadrul federaţiei cu ce putem...”, ne-a declarat în această seară Elena Pană, preşedinta FR Popice-Bowling.

* Un “pachet surpriză” de la MTS

În cadrul campaniei „Nouă de pasă de sportivii României”, campioana mondială de popice Elisabeta Badea, care a concurat ani de-a rândul pentru naţionala României şi echipa Rapid Bucureşti, a primit ieri un pachet din partea MTS care conţinea două tuburi de pastă de dinţi, trei săpunuri, un cozonac, o banană, o mandarină şi două mere pădureţe ! Referitor la acest cadou, cu lacrimi în ochi, marea campioană mondială pentru România, Elisabeta Badea, ne-a declarat în această seară următoarele: “Am fost sunată de doamna Otilia Bădescu, de la MTS, care mi-a spus că voi primi un cadou de Crăciun. După ce am primit pachetul şi după ce l-am deschis, am izbucnit în plâns şi am plâns toată ziua. Eu nu sunt o boschetară cum au crezut unii, să-mi trimită săpunuri şi pastă de dinţi. Eu nu vreau nimic de pomană, eu vreau doar din partea statului român şi a Ministerului Tineretului şi Sportului doar ceea ce mi se cuvine, adică Indemnizaţia de Merit. Drept să spun, după acest pachet surpriză pe care l-am primit din partea MTS îmi este ruşine că trăiesc în România, e o ţară de nebuni, nu se poate aşa ceva. Nu se poate să fiu umilită în aşa hal în ţara mea, îmi vine să plâng tot timpul, mai ales că mama mea a murit în august şi am rămas chiar singură. Am fotografiat acest pachet-cadou primit de la MTS şi cu ajutorul unei prietene, l-am făcut cunoscut lumii întregi ! Nu se poate aşa ceva, nu se poate... eu nu sunt o boschetară cum au crezut unii care m-au umilit !”.
Referitor la cazul Elisabetei Badea se pot spune multe. Cazul a ajuns şi în vizorul germanului de origine română Georg Barth, membru în Comisia Juridică a Federaţiei Internaţionale de Popice (WBNA), care l-a făcut şi dumnealui cunoscut în toate sferele sportive ale lumii. Acum, în preajma Crăciunului şi a Anului Nou 2013, doamna Elisabeta Badea, care locuieşte în Bucureşti, capitala României, poate primi ajutorul semenilor şi a bunilor creştini din toată lumea ! Ea poate fi contactată telefonic la numărul 0040.731.417083 sau prin email la adresa elisabetabadea55@yahoo.com.
Pentru munca depusă pe pistele de popice de către campioana mondială Elisabeta Badea, s-a cântat imnul României ! România ce face în schimb pentru campioana mondială Elisabeta Badea ?
DAN TEODORESCU


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu