sâmbătă, 19 ianuarie 2013

Baschetbaliştii ieşeni pierd la limită în Sala Rapid din Capitală


Echipa Poli CSŞ Unirea Iaşi

Sâmbătă, 19 ianuarie 2013, de la ora 11.00, Sala Rapid din Capitală a găzduit partida dintre Rapid Bucureşti şi Poli CSŞ Unirea Iaşi, un mre derby al etapei a 9-a din Seria a III-a a Ligii I de baschet masculin.
În primul joc de campionat din acest an, ajutaţi şi de unele decizii destul de controversate ale arbitrilor, giuleştenii s-a impus la limită în faţa moldovenilor cu scorul de 82-80 (21-12, 26-25, 23-23, 12-20), cu menţiunea că, atunci când mai erau 2 secunde de joc, ieşeanul Ionuţ Hurjui a ratat două aruncări libere şi posibilitatea de a duce partida în prelungiri !
Pentru echipa ieşeană, antrenată de cuplul Costel Moscalu – Gabriel Clapon, au punctat Bădineanu 2, Horia 10 (2x3), Hurjui 15 (3x3), M. Nicolae 25, Popovici 16, Amarghioalei 12 (2x3).
La finalul disputei din Sala Rapid, antrenorul principal al formaţiei moldave, Costel Moscalu, ne-a declarat: “Am jucat prost şi am pierdut. Noi am venit de numai o săptămână din cantonamentul de la munte şi acest lucru s-a văzut. S-au dus prea tare în faţă în primul sfert, noi am încercat apoi să recuperăm, dar nu s-a putut mai mult. Am avut şi doi debutanţi în echipă (NR- Bădineanu şi Horia), plus că arbitrajul a fost uneori favorabil pentru rapidişti, dar şi noi am jucat slab...”.
În clasamentul la zi, ieşenii au 12 puncte la activ, după cinci victorii şi două înfrângeri, în cele şapte partide disputate până acum.
Duminică, tot în cadrul etapei a 9-a, este programat meciul CSU II Ploieşti – BC Time Bucureşti, iar CSU Galaţi va sta.
În etapa viitoare, în Sala Polivalentă din Iaşi, Poli CSŞ Unirea se va confrunta cu CSU II Ploieşti, meciul fiind programat luni, pe 28 ianuarie, de la ora 17.00 sau 18.00, după cum ne-a informat acelaşi antrenor principal Costel Moscalu.
DAN TEODORESCU


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu