vineri, 1 martie 2013

Claudiu Tudor revine acasă !



* Joi, la conferinţa de presă dinaintea partidei de fotbal Petrolul Ploieşti – CSMS Iaşi, au participat antrenorul Liviu Ciobotariu, împreună cu jucătorii Claudiu Tudor (originar din Ploieşti) şi Ciprian Milea (care a evoluat şi el la Petrolul în anii din urmă)

Referitor la partida din 3 mai, programată de la ora 18.00 la Ploieşti în etapa a XXI-a din Liga I de fotbal, reprezentanţii CSMS Iaşi au menţionat:
- Claudiu Tudor: "Nu pot să ascund că pentru mine este un meci special. Am crescut la Petrolul, am debutat în Liga I acolo, am sentimente faţă de această echipă. Pentru 90 de minute însă, voi uita totul şi voi da tot pentru Iaşi. Sunt convins că nu vom pierde duminică. I-am spus acest lucru şi lui Marinescu, finul meu. Am jucat de patru ori contra Petrolului şi nu am pierdut niciodată! Nu mi-e frică de primirea suporterilor de acolo, chiar dacă ultima dată când am jucat contra Petrolului, am ajuns cu duba Poliţiei acasă şi mi-a fost înjurată familia. În teren, eu trebuie să-mi fac datoria !";
- Ciprian Milea: "Regretăm ce s-a întâmplat cu Rapidul, însă acum a trecut. Sperăm ca la Ploieşti să facem mai multe decât cu giuleştenii. Putem şi să câştigăm, suntem încrezători. Pe mine nu mă leagă multe de Petrolul, unde am stat doar jumătate de an. Înainte de jocul cu Galaţiul, o altă echipă la care am jucat, am fost optimist şi ne-a ieşit, sper să se întâmple la fel şi acum";
- Liviu Ciobotariu: "Am trecut peste eşecul cu Rapidul (NR: 0-1 în etapa precedentă). La cum s-au pregătit jucătorii în această săptămână, sunt optimist că putem obţine un rezultat pozitiv la Ploieşti. Nu mergem în vizită, eu cunosc foarte bine oraşul ! Ştim că întâlnim un adversar bun, care are un moral bun dupa succesul de la Galaţi, însă avem şansa noastră. Nu voi schimba sistemul de joc, doar îl voi adapta pentru un joc în deplasare, pentru că pe mine m-a mulţumit prestaţia cu Rapidul".
Echipa de fotbal CSMS Iaşi nu va conta în meciul din etapa viitoare pe jucătorii Petrovic, Straton şi Mitic, în timp ce Avrămia este incert.
„Avem mici probleme de lot. În afara lui Petrovic, care a fost operat şi va lipsi mai mult timp, nu vom conta în meciul cu Petrolul Ploieşti pe Straton şi Mitic. Straton este suspendat pentru cumul de cartonaşe, în timp ce Milan Mitic va reveni la antrenamente abia peste doua săptămâni. Ne-a cam dat planurile peste cap accidentarea lui, dar eu mă bazez pe tot lotul şi vom găsi soluţii. Avrămia are şi el probleme musculare, dar sperăm că până la ora meciului cu Petrolul să fie refăcut”, a mai declarat antrenorul Liviu Ciobotariu.
Programul complet al etapei a XXI-a din Liga I de fotbal se prezintă astfel:
Vineri, 1 martie:
- Ora 19:45: Gloria Bistriţa – Ceahlăul Piatra Neamţ (în tur: 0-2), în direct pe DigiSport1;
Sâmbătă, 2 martie:
- Ora 19:15: Steaua Bucureşti – Gaz Metan Mediaş (1-1), pe DolceSport 1;
- Ora 19:45: Viitorul Constanţa - "U" Cluj (1-2), pe DigiSport1;
- Ora 21:30: CFR Cluj – Oţelul Galaţi (2-1), pe DigiSport1;
Duminică, 3 martie:
- Ora 18:00: Petrolul Ploieşti - CSMS Iaşi (2-2), pe DigiSport1;
- Ora 20:30: Rapid Bucureşti - Dinamo Bucureşti (1-2), pe DigiSport1;
Luni, 4 martie:
- Ora 18:00: FC Braşov - Concordia Chiajna (1-2), pe DigiSport1;
- Ora 19:30: Pandurii Tg. Jiu – FC Vaslui (0-0), pe DolceSport 1;
- Ora 20:30: CS Turnu Severin – Astra Giurgiu (1-1), pe DigiSport1.
Să mai menţionăm că, după cum a anunţat preşedintele executiv Florin Prunea, CSMS Iaşi trebuie să plătească o amendă de 10.000 de lei RON ca urmare a scandărilor spectatorilor la meciul cu Rapid Bucureşti. Clubul ieşean nu va putea face apel, deoarece amenda este sub 20.000 de lei RON !
DAN TEODORESCU
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu