duminică, 9 iunie 2013

La 85 ani şi 4 luni, Neagu Mazilu s-a retras din activitatea sportivă !


Neagu Mazilu la sediul CS CFR Iaşi pe 6 iunie 2013

Campionatele Naţionale ale atleţilor veterani au avut loc la acest sfârşit de săptămână pe stadionul Iolanda Balas-Soter din Bucureşti şi cu această ocazia “veteranul veteranilor” ieşeni, Neagu Mazilu (85 ani şi 4 luni, de la CS CFR Iaşi) s-a retras din activitatea sportivă, după ce a câştigat sâmbătă, 8 iunie 2013, locul 1 şi medalia de aur în proba de 800 metri.
Fostul rugbyst la Poli Agro Iaşi şi atlet veteran cu multe succese în carieră pe plan intern şi internaţional, Neagu Mazilu va rămâne însă alături de clubul ceferist ieşean şi va fi un foarte bun consilier tehnic al secţiei “Sportul pentru Toţi”. 
După 70 ani de activitate sportivă pe stadion, am hotărât să mă retrag. Am început sportul cu o medalie de aur şi am încheiat sportul cu o medalie de aur la Bucureşti ! Totuşi, eu mişcare şi alergare am să fac în continuare, pentru sănătatea mea, dar la concursurile viitoare de la nivel naţional am renunţat. Şi costurile cu deplasarea la diverse competiţii sunt mari şi îmi este de ajuns. Pe plan local am să mai particip în competiţii, voi participa poate şi la concursul de alergări Theodor Dram de pe stadionul din Copou, organizat în luna august de clubul CFR Iaşi, de care aparţin în continuare. La CFR Iaşi rămân pe post de consilier tehnic şi oricine are nevoie de un sfat şi de sprijinul meu, eu voi răspund prezent ! Mulţumesc soţiei mele Lucica pentru că a fost tot timpul alături de mine la concursurile sportive şi m-a încurajat mereu. Să ne revedem cu bine oricând...”, ne-a declarat după competiţia din Capitală Neagu Mazilu, cel care a primit toate onorurile la C.N. de la Bucureşti şi din partea lui Gheorghe Rugină, preşedintele Comisiei Atleţilor Veterani – Masters din cadrul Federaţiei Române de Atletism.
Tot la competiţia din Bucureşti, sportivii de la Asociaţia Atleţilor Veterani din Iaşi au câştigat 17 medalii, dintre care 13 de aur, 2 de argint şi alte 2 de bronz. De la asociaţia sportivă ieşeană menţionată s-au evidenţiat:
- Ştefania Pînzaru (cat. +60 ani): 4 medalii de aur, la greutate, suliţă, disc şi ciocan.
- Maria Ene (cat. +70 ani): 3 medalii de aur, la 100 metri, 200 metri şi 400 metri.
- Rozalia Barabas (cat. +35 ani): 2 medalii de aur, la 400 metri şi lungime şi 1 medalie de argint, la 100 metri.
- Elena Lupulescu (cat. +60 ani): 1 medalie de aur, la 100 metri şi 1 medalie de argint, la greutate.
- Virgil Pacriţa (cat. +60 ani): 2 medalii de aur, la lungime şi 300 metri garduri.
- Marian Mîrza (cat. +45 ani): 1 medalie de aur, la triplu salt şi 2 medalii de bronz, la lungime şi suliţă.  
S-au mai evidenţiat sportivii veterani Ioan Burlacu (CS Politehnica Iaşi, cat. +70 ani) – 1 medalie de argint, la 10.000 metri şi 1 medalie de bronz, la 1.500 metri şi Romică Radu (CS Salcâmul Andrieşeni, la cat. +60 ani) – 2 medalii de bronz, la disc şi la suliţă.
DAN TEODORESCU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu