duminică, 8 septembrie 2013

“Flori de colţ” cu ceferista Gabriela Cucinschi la Galeriile TOP ART de la Casa Cărţii



* În perioada 17-30 septembrie 2013, Galeriile de Artă TOP ART de la etajul al doilea de la CASA CĂRŢII din Iaşi vor găzdui “FLORI DE COLŢ”, expoziţie de pictură cu vânzare semnată GABRIELA CUCINSCHI. Vernisajul va avea loc pe 17 septembrie 2013, ora 17.00, unde expoziţia va fi prezentată de Dr. Psiholog Gheorghe Bălăceanu.
Gabriela Cucinschi

Născută la Iaşi, pe 26 iunie 1961, Gabriela Tr. Cucinschi a absolvit Şcoala de Artă "Titel Popovici", promoţia 1981 - profesor Lucreţia Dumitraşcu-Filioreanu (secţia sculptură). Este absolventă a Liceului de Arte "Octav Băncilă" din Iaşi, promoţia 1984.
Din 1979 şi până în prezent, Gabi Cucinschi lucrează la Regionala CFR Infrastructură din Iaşi, ca electromecanic SCB în cadrul Laboratorului SCB din cadrul Secţiei CT 1, dar “arta picturii” o are în sânge din familie.
De-a lungul timpului, încă de la 18 ani, Gabriela Cucinschi a participat la diverse expoziţii colective, printre cele mai reprezentative fiind Salonul de toamnă al artiştilor plastici amatori (Iaşi, 27 noiembrie - 10 decembrie 1979, cu lucrarea "Portret de copil" - gips, 38 cm) sau Expoziţia colectiva din Sala Victoria din Iaşi (octombrie 1980, cu lucrarea “Fata în alb” – gips, 50 cm).
Pe 17 decembrie 2012, a debutat cu expoziţia personală OCHII SUFLETULUI MEU, deschisă la Clubul CFR Iaşi de la Râpa Galbenă, prezentată atunci de Pr. Dr. Dorin Lehaci şi Directorul Clubului CFR Iaşi, Paul Zamfir.
De pe 17 septembrie, vă aştept cu mult drag la expoziţia mea, de la Casa Cărţii de pe Bulevardul Ştefan cel Mare şi Sfânt din Iaşi. Mi-am ales ca şi curent pictura prin semne, care să mă reprezinte. Ea se numeşte SEMIOTICĂ. Prin lucrările pe care le voi expune încerc să-mi prezint stările mele de la o zi la alta”, ne-a declarat pictoriţa Gabriela Cucinschi, care a mai menţionat: “Am ales ca tematică FLOAREA DE COLŢ, care se mai numeşte şi floarea dragostei. Albul şi gingăşia acestei flori ar trebui să ne dea de meditat, spre a ne face mai buni şi mai sensibili la tot ce ne înconjoară. Florile de colţ aduc culoare, vitalitate şi bucurie ori de câte ori le privim”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu