miercuri, 22 ianuarie 2014

Emoţiile au copleşit-o pe Simona Halep la Australian Open


Simona Halep (sursa foto: Australian Open)

În sferturile de finală ale probei de simplu feminin de la turneul de Grand Slam de la Melbourne – Australian Open – românca Simona Halep (22 ani), cap de serie numărul 11 şi locul 11 WTA, a fost învinsă, miercuri, de Dominika Cibulkova (Slovacia, 24 ani), a 20-a favorită a competiţiei, cu scorul de 6-3, 6-0, după o oră de joc.
Pentru performanţa reuşită la primul turneu de Mare Slem al anului 2014, Simona Halep va primi 270.000 de dolari australieni (circa 237.500 de dolari americani sau 175.000 de euro) şi 430 de puncte WTA şi va intra în TOP 10 mondial.
După partidă, site-ul competiţiei a consemnat declaraţia Simonei Halep, astfel: "Pur şi simplu nu am putut juca astăzi. Am avut emoţii, foarte mari emoţii şi nu mi le-am putut controla. Înainte de meci am fost foarte nervoasă, nu am simţit mingea, nu m-am putut mişca şi nu am putut juca. Însă Dominika a jucat foarte bine, loveşte puternic şi se mişcă foarte mult. Pot spune că s-a simţit şi lipsa de experienţă. Parcă nu am pregătit meciul foarte bine, am fost lipsită de concentrare, nu m-am putut relaxa şi nu m-am putut bucura de joc. Dar, trebuie să fiu optimistă şi să iau acest rezultat ca pe ceva bun. Mă gândesc că voi mai avea şanse să joc în sferturi la Grand Slam-uri. Dar trebuie să muncesc mult. Vreau să fiu mai bine pregătită pentru meciurile mari. Trebuie să muncesc mai mult, mult mai mult".
Simona Halep a mai menţionat că urmează să se întâlnească, la turneul de la Paris, de săptămâna viitoare, cu posibilul ei viitor antrenor, Wim Fissette. "Managerul meu a vorbit cu el, la Paris ne vom întâlni pentru prima oară. Ştiu că a lucrat cu Kim Clijsters şi Sabine Lisicki. Îl voi cunoaşte şi vom vedea ce se va întâmpla", a mai spus Simona Halep.
Vă mai informăm că în urma rezultatelor consemnate în sferturi, semifinalele probei feminine de simplu programează partidele: Eugenie Bouchard (CAN) [30] - Na Li (CHN) [4] şi Dominika Cibulkova (SVK) [20] - Agnieszka Radwanska (POL) [5].
La simplu masculin, tot în penultimul act a turneului sunt programate meciurile: Rafael Nadal (ESP) [1] - Roger Federer (SUI) [6] şi Tomas Berdych (CZE) [7] - Stanislas Wawrinka (SUI) [8].
La dublu mixt, în sferturi, este programată disputa Sania Mirza (IND) [6] / HORIA TECĂU (ROU) [6] - Julia Goerges (GER) /  Aisam-Ul-Haq Qureshi (PAK). Învingătoarea partidei va întâlni în semifinale cuplul Jarmila Gajdosova (AUS) / Matthew Ebden (AUS).
DAN TEODORESCU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu