miercuri, 30 aprilie 2014

“Francezul” Sebastian Ungureanu a devenit antrenor de rugby !



Ieşeanul Sebastian Ungureanu - antrenor de rugby în Franţa
Fostul component al echipei de rugby Poli Agro Unirea Iaşi, Sebastian Ungureanu (34 ani) a jucat mulţi ani în Franţa, mai precis la echipa US Tours. Stabilit cu familia în Franţa, alături de soţia sa şi de cei doi copii (Flavien – 11 ani şi Yelena – 5 ani), Sebi Ungureanu a fost unul dintre “gladiatorii” de bază ai formaţiei din Tours, dar o problemă medicală destul de delicată l-a făcut să abandoneze rugby-ul ca jucător şi să treacă pe banca tehnică, pe post de antrenor.
În direct din Franţa, Sebi Ungureanu ne transmite astăzi următoarele: ”HRISTOS A ÎNVIAT vă spun, ca nişte adevăraţi creştini ce suntem ! Suntem bine cu toţii în Franţa, eu, soţia şi cei doi copii, iar băiatul mei Flavien a luat şi el drumul balonului oval la US Tours, la echipa de copii de 12 ani. Eu, după accidentul cardiovascular pe care l-am suferit, nu-mi găseam locul, după orele de serviu, în apartamentul unde locuiesc, şi din această cauză am învăţat şi am luat diploma de antrenor federal de rugby cu brio, în urmă cu 3 ani. După aceea mi s-a propus să antrenez juniorii I de la US Tours, încă din 2012 şi am acceptat deşi nu am crezut niciodată ca voi trece în cealaltă parte a terenului de rugby. Este un campionat puternic în Franţa, cu echipe precum Stade Francais, Clermont Ferrand, Racing Metro, Lyon etc, iar eu antrenez juniorii care au un potenţial foarte încurajant pentru viitor. Anul trecut am avut 3 jucători în echipa Franţei - U18 şi anul acesta 2 jucători la U18 şi 2 jucători la U19. Am întâlniri importante cu foşti jucători de rugby ai Franţei şi progresez uşor-uşor în domeniu”.
Chiar dacă este departe de Iaşi, Sebi Ungureanu nu a uitat niciodată de unde a plecat, iar legăturile sufleteşti cu rugbyştii ieşeni au rămas mereu în prim plan. 
Ne este mereu dor de Iaşul nostru natal şi de cei dragi. Urmăresc rezultatele echipei ieşene de rugby de la coborârea în divizia secundă şi cu ajutorul Facebook-ului comunic cu foştii şi actualii colegi, mai ales că ei sunt neînvinşi anul acesta”, ne-a mai declarat, cu “multă stimă şi respect” Sebastian Ungureanu, un “francez” care va rămâne, mereu, UN BUN ROMÂN !
DAN TEODORESCU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu