luni, 19 mai 2014

Moldova preia ştafeta de la Ardeal ! Pe 23 mai, la Iaşi !




Student Sport are plăcerea de a vă invita la Iaşi, la Crosul Universitar - Fuga la Ştafetă, powered by Intersport. Competiţia se va desfăşura în 5 regiuni istorice ale României, fiecare regiune predând ştafeta următoarei.
Crosul se adresează studenţilor din toate universităţile ieşene. Participanţii se întâlnesc la start în Piaţa Palatului, vineri, 23 mai 2014, de la ora 12:00.
Alergătorii vor parcurge o distanţă de aproximativ 2,5 kilometri. Atât primii 3 studenţi, cât şi primele 3 studente care ajung la linia de sosire, vor pleca acasă cu premii constând în diplome, medalii, cupe, dar si alte cadouri oferite de către partenerii evenimentului. Toată lumea va beneficia de apă. Primul clasat la fiecare categorie (feminin şi masculin) va participa la etapa finală, care va avea loc la Craiova. Premiul cel mare constă într-o excursie în Antalya, oferită de QNET.
La nivel naţional, competiţia se desfăşoară în mai multe centre universitare, precum Cluj-Napoca, Iaşi, Bucureşti, Constanţa şi Craiova.
Ambasadorul acestui eveniment este Ana-Maria Brânză. "Ca ambasador Student Sport, rolul meu este să promovez această iniţiativă, dar încă de la început mi-am dorit să mă implic mai mult. Mi-am dorit să particip la competiţii şi să fiu mai aproape de studenţi. Organizarea acestui cros îmi oferă această şansa şi mă bucur să pot participa la etapa finală din Craiova. Mulţumesc, Student Sport, pentru această ocazie şi pentru muncă voastră! Succes tuturor participanţilor în competiţiile organizate de Student Sport", a declarat cea mai buna spadasină româncă din 2013.
Pe traseul cartografiatîn acest articol se vor întrece studenţii ieşeni pentru a se stabili care este cel mai rapid din zona Moldovei! Nu uitaţi, înscrierile la cros se pot face online, pe http://www.studentsport.ro/inscrieri-cros/
Unul dintre partenerii media ai evenimentului este şi publicaţia online SPORT FAN CLUB – Dan Teodorescu, care se poate viziona pe site-ul http://dteodorescu.blogspot.ro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu