vineri, 22 august 2014

Dubla de aur la canotaj



* Echipajele Romaniei de doi rame fara carmaci, atat cel feminin cat si cel masculin au cucerit medaliile de aur la JOT Nanjing 2014.
Sursa foto: COSR

Pe apele Lacului Xuanwu, primul a intrat in finala echipajul feminin de doi rame fara carmaci format din Denisa Tilvescu si Cristina Georgiana Popescu. Startul a fost mai slab, dar fetele s-au mobilizat excelent pe a doua jumatate, au avut un finis excelent  si castigat cursa pe ultima suta de metri cu timpul 3:37.32, devansandu-le pe adversarele din China si Canada, ocupantele locurilor doi, respectiv trei.
- Denisa Tilvescu: “Marturisesc ca am intrat pe apa cu gandul sa terminam junioratul cu medalie de aur si am reusit. Pana acum n-am mai spus nimanui, dar dupa argintul de anul trecut de la mondiale am promis ca anul acesta nu vom mai castiga decat  aur. Am fost atat de bucuroasa incat pe podium nu mi-am putut stapani lacrimile”.
- Cristina Georgiana Popescu: “Startul nostru a fost destul de slab in comparatie cu cel al adversarelor care au plecat ca din pusca. In prima jumatate chiar eram pe undeva pe locurile doi-trei, dar am strans din dinti si ne-am concentrat  atat de tare sa castigam incat la final abia am putut cobori din barca. Ne bucuram cu atat mai mult cu cat cursele pe 1000 m nu sunt favoritele noastre”.
O cursa asemanatoare au facut Ciprian Tudosa si Gheorghe Robert Dedu in finala masculina de doi rame fara carmaci. Cu un sprint foarte bun pe final au reusit sa treaca primii linia de sosire, cu timpul 3:11.27, invangand echipajele din Cehia si Turcia, care au obtinut medaliile de argint, respectiv de bronz.
- Ciprina Tudosa, care s-a prabusit pe ponton cand a coborat din barca: “Concentrarea in timpul cursei a fost atat de mare incat in momentul in care am coborat din barca am simtit cum imi bubuie tamplele. A trebuit sa ma asez pe ponton cateva secunde pentru ca eram prea ametit ca sa pot sta in picioare. Acum insa nu conteaza decat ca suntem campioni. Am muncit pentru acet aur si suntem bucurosi ca eforturile noastre s-au materializat in cea mai stralucitoare medalie”.
- Gheorghe Robert Dedu: “Am intrat cu gandul sa iesim campioni, iar visul ni s-a implinit”.
- Cristian Malis, antrenorul echipajelor campioane: “Ne-am pregatit un an de zile pentru aceste medalii. De obicei cursele pe 1000 de metri (n.r. – distanta pe care se trage la JOT) nu sunt favoritele noastre, dar in ultimele doua luni ne-am adaptat programul de antrenament pe aceasta distanta, iar finalul a fost fericit atat la fete cat si la baieti. Lupta a fost crancena, dar ma bucur ca ambele echipaje au reusit sa se mobilizeze si sa castige. Sunt pur si simplu fericit”. (Sursa: COSR)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu