miercuri, 8 iulie 2015

CSMS Iaşi, întâlnire cu suporterii în parcul de la Palas Mall


Marţi seara, pe 7 iulie, la Palas Mall, suporterii formaţiei de fotbal CSMS Iași au fost alături de echipa din Dealul Copoului la evenimentul de prezentare a lotului pentru noul sezon.
Fanii i-au putut întâlni şi pe nou-veniții Viveiros, Ganea, V. Gheorghe, Goge și Frăsinescu, care au declarat:
- Nuno Viveiros: “Sper ca această nouă colaboare a mea cu Iaşul să fie mai bună decât cea precedentă. Trebuie să fim cu picioarele pe pământ, să avem grijă la tot ce facem, pentru a nu avea emoţii legate de retrogradare”.
- Ştefan Grigorie: “Am ales Iaşul pentru că ştiu că e un oraş frumos, care are o echipă unită, frumoasă. Împreună vom învinge!”
- Liviu Ganea: “Îmi doresc să avem rezultate bune din prima etapă. Ştim că doar prin rezultate vom putea aduce cât mai mulţi oameni la stadion”.
- Petre Goge: “Îmi doresc să pot să joc cât mai mult, pentru a ajuta echipa”.
- Vasile Gheorghe: “Mă bucur că m-am alăturat acestui grup, sper să avem rezultatele aşteptate”.
- Cosmin Frăsinescu: “Vreau să fim în sezonul viitor o nucă tare, greu de bătut”.
CSMS Iași debutează în noul sezon în deplasarea contra noii promovate FC Voluntari, vineri, pe 10 iulie de la ora 18:30. Meciul se va disputa pe stadionul Dinamo din Capitală și va transmis de Look Plus, Digi Sport și Dolce Sport. Miercuri, pe 8 iulie, de la ora 13.00, la stadionul din Dealul Copoului va avea loc conferinţa de presă a echipei moldave dinaintea meciului de la Bucureşti. (Sursa: CSMS Iaşi)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu