joi, 10 noiembrie 2016

Avem talente în gimnastica ritmică ieşeană, dar ce facem cu ele?



Clubul Sportiv Şcolar “Anghel Saligny” din Iaşi şi-a prezentat astăzi, 10 noiembrie 2016, într-o conferinţă de presă, ultimele rezultate naţionale şi internaţionale, obţinute de Andreea Verdeş la senioare şi de Laura Aniţei la pre-junioare: două victorii la “Cupa României” şi şapte medalii de aur la Concursul internaţional “Happy Cup” din Belgia.
Talentata gimnastă Andreea Verdeş a spus:”Chiar dacă am avut multe competiţii în acest an, am reuşit să mă conectez, de fiecare dată, la atmosfera şi la programul de concurs şi să am evoluţii bune. Este rodul numeroaselor ore de antrenament. Doresc să progresez şi să am în continuare prestaţii calitative. Obiectivele mele sunt Campionatul European din 2017 şi, apoi Jocurile Olimpice de la Tokyo. Sper să fiu sănătoasă si să reuşesc să reprezint România la înalt nivel”.
Profesorul Constantin Radu, coordonatorul clubului, a subliniat sprijinul oferit de Primărie şi de Fundaţia Sportului Ieşean pentru a asigura participarea Andreei Verdeş si a Laurei Aniţei la concursurile internaţionale în care se verifică nivelul de pregătire într-o companie selectă şi se poate identifica drumul care trebuie urmat: “Avem material uman dotat, copii talentaţi şi pasionaţi, dar acest lucru nu este suficient. Este necesară asigurarea unui calendar de concursuri bogat pentru ca sportivele să-şi testeze potenţialul şi să acumuleze experienţă de concurs la nivel înalt. Ne antrenăm mult şi serios, dar iată că aceste membre ale lotului naţional nu au un medic şi un kinetoterapeut care să le asigure o stare de sănătate optimă când apar probleme. Sperăm în succese, dar avem nevoie şi de sponsori care să ne susţină”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu