joi, 19 ianuarie 2017

Mai tari decât "leşii" din Bialystok!



Miercuri, pe 18 ianuarie 2017, în cadrul cantonamentului din Antalya, CSM Politehnica Iaşi a învins formaţia poloneză Jagiellonia Bialystok cu scorul de 1-0 (0-0), prin golul marcat de Andrei Cristea (min. 58 - dintr-un 11metri provocat de Lukacs Böle).
Antrenorul Eugen Neagoe a trimis în teren un prim "11" alcătuit din: Caparco - Bosoi, Mihalache, Frăsinescu, Ţigănaşu - Ciucur, Răuţă, Vasile Gheorghe, Ştefănescu - Böle, Andrei Cristea.
La pauză au ieşit Caparco, Bosoi şi Ţigănaşu şi au intrat Grahovac, Voicu şi Sato. În minutul 65, Cristea şi Răuţă au fost înlocuiţi cu Moldovan şi Ciucă. În minutul 76, au ieşit Böle şi Vasile Gheorghe şi au intrat pe teren Bădic şi Panţîru.
După minutul 80 au intrat şi ceilalţi jucători din lot, mai puţin Boiciuc şi Mitic, ultimul, uşor accidentat, după cum a transmis de la faţa locului Marius Onofraş, directorul sportiv al echipei ieşene de fotbal.
După partidă, conform site-ului echipei din Dealul Copoului, antrenorul Eugen Neagoe a menţionat: "A fost un joc foarte reuşit în compania unui adversar de valoare, cu fotbalişti experimentaţi, componenţi ai echipei naţionale a Poloniei. Pe un teren fantastic, am făcut un antrenament bun. Am avut posesie, jucătorii au fost implicaţi total, chiar dacă programul a fost încărcat, cu pregătire chiar şi în dimineaţa jocului. Pe lângă gol ne-am mai creat şi alte ocazii clare, am avut şi un gol anulat pentru un presupus off-side. Mărturisesc că ne-a interesat şi rezultatul, mai ales că am jucat în compania unui adversar redutabil".
Referitor la accidentarea jucătorului Milan Mitic, antrenorul Eugen Neagoe a spus că "mijlocaşul nostru s-a resimţit la o alunecare în timpul antrenamentului de marţi seara. Se deplasează fără să resimtă dureri. Îl vedem după o zi de repaus. Dacă nu e bine, va face un examen RMN, deşi nu cred că e cazul".
Tot după partida cu polonezii, atacantul Andrei Cristea a mai menţionat: "Ne-am mişcat foarte bine. Am pasat mult, ne-am creat ocazii de gol, am marcat. Am avut o evoluţie bună, consistentă, în compania unui adversar puternic. În concluzie, se vede că echipa îşi continuă parcursul bun din ultima parte a anului trecut".
Andrei Cristea şi colegii săi apreciază şi condiţiile de pregătire din Turcia: "Terenurile pe care ne antrenăm par a fi pentru golf, aşa sunt de bune. E o plăcere să joci fotbal pe o astfel de suprafaţă. Chiar dacă şedinţele de pregătire sunt intense şi resimţim oboseala, suntem constienţi cu toţii că avem nevoie de această perioadă. E foarte important ca la primul joc oficial să fim într-o formă fizică şi sportivă foarte bună, pentru că ne aşteaptă partide foarte grele".
Joi, pe 19 ianuarie, fotbaliştii ieşeni vor avea doar un antrenament, iar după-amiază vor avea liber.
Vineri vor reveni la programul cu două şedinţe de pregătire, iar sâmbătă vor avea un antrenament în prima parte a zilei şi jocul de pregătire cu Vereya Stara Zagora (Bulgaria), probabil tot de la ora locală 17.00 (16.00 în României).
În meciul cu bulgarii, Eugen Neagoe vrea să folosească fotbaliştii care au evolut mai puţin în primele doua partide, declarând: "Mai schimbăm echipa, trebuie să le dăm şanse şi altor jucători".
DAN TEODORESCU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu